Wstęp
Każdy produkt sprzedawany w naszym sklepie jako nowy, objęty jest gwarancją na podstawie paragonu fiskalnego lub f-vat. Produkty sprzedawane jako nowe są objęte 24 miesięczną rękojmią sprzedawcy i gwarancją producenta. W szczególnych przypadkach informacja o długości rękojmi/gwarancji znajduje się w opisie przedmiotu.
Przedmioty sprzedawana jako “z demontażu”, są przedmiotami używanymi i standardowo obejmujemy je gwarancją 3 miesięczną. W szczególnych przypadkach informacja o rękojmi znajduje się w opisie przedmiotu.
Zasady rozpatrywania reklamacji
Z ustawy
W przypadku chęci zwrotu przedmiotu w procedurze zgodnej z ustawą o prawach konsumenta art. 12 ust. 1 pkt 9, produkt należy odesłać na adres sklepu z dokumentem sprzedaży, do paczki prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (wzór tutaj). Zwrot pieniędzy otrzymają państwo w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki.
Wada produktu
W przypadku zgłaszania wady produktu w okresie gwrancji/rękojmi – prosimy o kontakt z serwisem pod numerem 505 404 933. Do paczki należy dołączyć opis usterki. Informacje o wyniku sprawy będą dostępne w ciągu 30 dni od daty otrzymania paczki.
Za paczki zwrotne nie prawidłowo zapakowane i uszkodzone w transporcie, odpowiada klient!. Prosimy pamiętać, że sprzęt elektroniczny wysłany innymi opcjami niż ostrożnie może ulec uszkodzeniu przy nieprawidłowym zapakowaniu. Dotyczy to w szczególności modułów TV/SAT/PC. W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki, odmówimy jej przyjęcia (żeby Państwo jako nadawca mogli zgłosić reklamację do przewoźnika).